Valgkomiteen ønsker forslag til kandidater

Postet av Hovedstyret den 22. Jan 2018

Valgkomiteen fikk i oppdrag av årsmøtet i Romsås IL (RIL) i 2017 til å finne kandidater til hovedstyret.

Valgkomiteen ønsker en tilbakemelding fra medlemmene i Romsås IL i forbindelse med valg av styret på årsmøtet i mars 2018.

Vi ønsker forslag til medlemmer i de forskjellige vervene, nye eller nåværende medlemmer av styret. Vi ønsker grunnen til anbefalingen og hva du mener denne / disse personene kan bidra med for Romsås ILs hovedstyre.

Dersom det er noen som sitter i hovedstyret i dag, og som dere ikke ønsker skal få gjenvalg, da er det viktig å få innspill om dette med en liten begrunnelse.

Valgkomiteen har taushetsplikt.

Alle styremedlemmene, med unntak av nestleder, er på valg.

Disse er:

Verv                                       Nåværende i vervet

Leder 1 år,                              Kjell Kristiansen

Nestleder, ikke på valg          Morten Busch

Kasserer 2 år                         Sissel Smeby

Sekretær 1 år igjen av 2        Ellen-Vera Haug

1 styremedlem 2 år                Jon Vatn

3 varamedlemmer á 1 år        Gro Hvidsten, Børge Haaland og Emilie Vatn

3 revisorer á 1 år                    Sissel Smeby og Leif Skaramyren

Valgkomiteen foreslås på årsmøtet av det sittende styre

Vi ønsker tilbakemelding både med ris og ros i forhold til de som sitter i dag og til forslaget på nye styremedlemmer til Romsås ILs årsmøte i slutten av mars 2018. Svaret bes sendt til valgkomiténs medlemmer innen 26.01.2018. (Datoen er ikke absolutt, men pga valgkomiteens framdrift ønsker vi å ha inn forslag så tidlig om mulig)

Mvh Anne-Grethe og Sissel