Gratis utekino på Humleby 4. mai

Postet av Hovedstyret den 11. Apr 2019

Lørdag 4. mai inviterer filmfestivalen Oslo Pix til gratis utekinovisning av Steven Spielbergs  «E.T - The Extra-Terrestrial» på Romsås.

Ta med hele familien på utekinovisning på Humleby Kunstgressbane.

I fjor dro vi til Holmlia og laget gratis utendørsvisning av Karpe Diems «Adjø Montebello» for 3000 publikummere. Vi håper på en like fin ramme rundt årets film også.

Steven Spielbergs film fra 1982 er en av tidenes mest populære filmer - et morsomt, rørende og uforglemmelig mesterverk som er perfekt å se under åpen himmel.

Ta med alle du kjenner, og kom og se en av verdens desidert største klassikere ute i det fri!

Dato: 4. mai
Tid: kl. 20.00-23.15
Filmstart 21.45
Filmens varighet: 115 min
Sted: Humleby Kunstgressbane, Romsås

Visningen er støttet av OBOS og gjort i samarbeid med Romsås IL, Natteravn Romsås, Romsås Frivilligsentral, Bjøråsen skole, Prosjekt-Ung Oslo, Områdeløft Romsås, Romsås Vaktmestersentral, Raven Romsås

Om filmen
En bortkommen liten utenomjordisk skapning, tre millioner lysår hjemmefra. En ensom ti år gammel gutt som tar ham med seg hjem. To liv som forandres av en tidløs opplevelse og et vennskap uten jordiske grenser. Steven Spielbergs vidunderlige E.T. er en av tidenes mest populære filmer - et morsomt, rørende og uforglemmelig mesterverk som gjorde lille Drew Barrymore til verdensstjerne og som ble belønnet med fire Oscar og to Golden Globe, deriblant for beste film.

Aldersgrense: 7 år
Steven Speilberg//USA//1982//
Norske undertekster

Kle deg godt!
Ta med noe å sitte på og kle deg godt da det kan bli kjølig på kvelden.

Toalett
Det vil være mulig å benytte toalettene på Klubbhuset til Romsås Idrettslag.

Rydding etter visning
Vi digger rent nærmiljø. Derfor ber vi deg pent om å rydde etter deg når du forlater visningen. På forhånd tusen takk!