Humleby klubbhus

Klubbhuset til Romsås IL er et sentralt og viktig samlingssted for medlemmer og lokalsamfunnet i Romsås-området. Klubbhuset fungerer som et knutepunkt for organisert idrett og andre sosiale aktiviteter. Klubbhuset har en sentral beliggenhet på Romsås og er lett tilgjengelig for alle som bor i området.

Beliggenhet og fasiliteter

Klubbhuset ligger i Humleby fritidspark på motsatt side av Romsås kirke. Humleby klubbhus har adresse Sverre Iversens vei 19. Humleby kunstgress (9èr og 7èr) ligger rett ved siden av klubbhuset.

Inne i klubbhuset (1.etg) er det et stort og lyst rom som fungerer både som møterom og sosialt samlingssted for medlemmer og gjester. I andre etasje er det ett stort rom som er utstyrt med en TV som man kan koble seg opp via PC, telefon eller tv abonnementer.

Klubbhuset har 12 sammenleggbare bord og 35 sammenleggbare stoler. En sofagruppe med 25 plasser og 20 vanlige stoler. I tillegg er det tre sofaer i 2. etg.

Første etasje:

• Fullt utstyrt kjøkken
  • Stort rom til møter og sammenkomster
  • Prosjektor og lerret
  • Toalett

Andre etasje:

• Flere koselige sofagrupper (plasser til 25 stk)
  • TV (koble opp til PC, telefon eller TV abonnementer)
  • Et egen rom med tre små sofaer og egen TV

Regler for bruk av Humleby klubbhus

For å leie klubbhuset må man ha fylt 25 år. Ansvarlig leietaker må være tilstede under arrangementet

17. mai, juleaften og nyttårsaften leies bare ut internt i Romsås idrettslag

Man må påse at man ikke sjenerer naboer med støy og høy musikk etter klokken 23:00

Utleier må selv rydde og ta med søppel når leieperioden er ferdig ( man skal ikke fylle søppelkassene rett på utsiden)

Det er ikke mulighet å kjøre inn til klubbhuset. Det har blitt satt opp bommer og det er heller ikke lov å kjøre inn andre veier ( da det ikke er lov å kjøre på gangveiene. Dete må tas høyde for da man leier klubbhuset.

Leie og depositum for Humleby klubbhus:

Se i kalenderen nedenfor om klubbhuset er ledig ønsket dato for leie og send inn skjema nedenfor.

Romsås idrettslag har vedtatt at utleie i helger skal gjelde hele helger med mindre noen interne har leid en av dagene.

Depositum: kr 500 ( bekreftelse på leie)

Fredag - søndag: 3000 kr

Enkel dag i helg: 1500 kr

Mandag - torsdag: 1000 kr

Deposotum og leie vippses til 287171 ( Romsås IL, leie klubbhus) eller konto: 78770695170

Innbetaling merkes med "leie klubbhus, navn på leietaker og dato for leie". Depositum må betales inn for å bekrefte bookingen. Gi tilbakemelding når dette er overført bank eller vipset og vi vil avholde klubbhuset etter avtale.